YOU'VE GOT THAT SMILE THAT ONLY HEAVEN CAN MAKE

Det har varit en härlig helg med en massa handboll och shit vad gött att gå direkt till steg3. Haha jag dör lite varje gång jag inser att vi var en hel 95 uppställning på plan mot Backa. Det var så länge sen det var så. Lycka är ordet.

Men idag var det skola. Och träningsvärk i ryggen?? Aldrig haft det innan. Men aja! Frästen, mitt första A på gymnasiet. Mm, privatjuridiken. Det gick ju som smöret på mackan :)))) och idag hade vi prov på företagsekonomin och historia skriftligt om medeltiden. Men ack mina vänner. Fasa inte. Den ensammaste kotten i skogen skulle klara dagens utmaningar.
Funderar på att rycka in i duschen nu. Ha det fint kära ni! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0