YOU CAN GET ADDICTED TO A CERTAIN KIND OF SADNESS

Å guuuud! Alltså, vi har glosprov på onsdag på tre avsnitt!!!!!!!! När jag sa att det var alldeles för många glosor att plugga in på en vecka så fick jag värsta bitchblicken! :o hemskt!
Jag har i alla fall en teknik. Ett avsnitt varje kväll. Det är ju awesome!

Var ju på stan och kollade efter jackor men det finns inget här i Eksjö så jag borde hämta den jag har hos Nisen.
Men mamma var så snäll så att hon köpte pennor åt mig ;) haha men seriöst så gjorde det min dag för jag har varit så jävla förbannad på att det inte finns några pennot här hemma. Så hon bjussade på två alldeles helt nya stiftpennor bara till mig ;) haha skämt och sido. men det är ju alltid bra att ha pennor!

Frästen så tycker jag att ni ska lyssna på denna låten. den är riktigt go!
Jag skrattar liksom varje gång jag hör den. La cancion es muy bien mis amigos!
Pero, ge den en chans! Lyssna på texten så kommer niälska den !! ;)




Now and then I think of all the times you screwed me over 
But had me believing it was always something that I'd done 
And I don't wanna live that way 
Reading into every word you say 
You said that you could let it go 
And I wouldn't catch you hung up on somebody that you used to know... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0