WE SAID THAT WE SHOULD BE FRIENDS BUT I HAVE TO ADMIT THAT I WAS GLAD THAT IT WAS OVER

Jag är inne i något slags lyckorus, då jag blir godkänd på matteprov, får höst lov har as fina vänner, säger vad jag tycker och skiter i vad andra tycker om mig. Jag skulle liksom kunna mucka med Mao om jag fick chansen haha.

Dessutom så är det match imorgon och jag förbereder mig genom att alldeles strax släcka lampan för att sova.

Kvällen spenderades i P hallen för lite träning och resten på Via för pizza med brudarna Stephi och Nisen! Fint fint.
Nu ska jag lyssna på någon mysig låt och somna in.

Hej då era blekfisar. Puss



Glaaaaaasses. Älskar min idrottslärare -.- döööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0