RAAAW



Idag slutade J-sson, Elin, Moa och Ida tidigare bara för att vi började tidigare haha Så nu sitter jag här hemma i köket och ska göra färdigt min inlämning/uppsats/reflektion om min roll i samhället och om samhälls ekonomi. Det är wunderbart. Dessutom så måste jag plugga spanska glosor. Det kommer bli en lång kväll efter träningen. Så kära högstadie elever. Klaga inte på Monica, Ulla och Eva. Dom är bäst!


Annars så har dagen flytit på rätt bra. Elevrådsmöte, C på debattartikeln. Det får duga helt enkelt. Jag är på topp kasnke för att jag sover en halvtimma etra nu för tiden haha ;) Nae men jag trivs as bra i klassen och alla är stört sköna ju! 

Nu ska jag plugga, sen äta och träna! Vi hörs förmodligen lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0