I USA är alla micro-tillverkare tvugna att skriva att man inte får stoppa djur i mikron, eftersom en tant dödade sin katt genom att försöka värma den i micron efter ett regnoväder. Hon vann i rätten och därmed texten på micron."

Ja men då var denna söndag passé som man så fint kan säga. Om kak och tårt ätande inte räknas som vettigt så har jag inte gjort ett piss idag. Annars så har jag träffat favvo brudarna! Och ja det var ös i bilderna från igår!! 

Nu borde jag egentligen göra en massa matte och samhällskunskap eftersom vi har inläming och prov nästa vecka. Men jag känner att jag köttar imorgon istället och det tycker jag låter som en bra idé.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0