SOMETIMES I GET A GOOD FEELING. I GET A FEELING THAT I NEVER NEVER NEVER NEVER HAD BEFORE

Hallå ja. Brudarna och jag var hos Ida igår och hade en helt vanlig myskväll. Mycket chips, massa prat och skratt.

Matchen gick bra igår mot Vinslöv. Vi vann inte vi förlorade istället med sju bollar men så ojämnt var det inte egentligen. Vi hade skit bra lägen bara att deras målvakt var riktigt duktig. Dessutom så fick vi faktiskt stop på deras "bästa" spelar. Mmm, så vi ska vara nöjda som fan.

Idag så åket vi till Växjö med U- laget. Det blir nog en rätt rolig match så jag taggar redan :)
Nu ska jag äta upp min frukost. Packa det sista sen bege mig mot EBK stugan för avgång. Det blir en lång dag eftersom vi åker med U herrarna. Men ha det bra här hemma ;)
Hej på er era blekfisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0