OH YEAH THEY TELL ME I'M A BAD BOY

Ja men då har jag suttit med privatjuridiken och matten. Privatjuridiken kommer gå galant. Men desto mer orolig är jag över matten, tehe.
Det är matteprov som gäller imorgon och jag är fortfarande inte 100% på alla skit. Så jag har mest kollat igenom alla dessa blå rutor och har då kommit fram till att jag inte kan allt nej. Eller jag kan det om jag får lite hjälp på traven men va fään. Nu ska vi inte snacka matte. För imorgon åker vi iväg till Kristianstad med A laget frö att spela match! Jag vill vinna och mmm vad vi ska kämpa. Tufft kommer det bli men vi ger inte upp!

Så innan jag drar iväg på träningen så ska jag bege mig ut och köpa lite käk till bussturen. Det blir antingen risifrutti eller drickyoghurt. Jag har inte riiiktigt bestämt mig än!
haha
Nu jävlar så ska jag göra nått vettigt! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0