JAG KOMMER ALDIRG LÅTA MIG LURAS IGEN. GÖR JAG VET VEM DU ÄR!

Det är liksom inga konstigheter. Vi alla vet att Ekonomi är det lite smartare valet så kom igen nästkommande gymnasie elever. Det är ju självklart att ni ska få Ekonomi! Jag skriver det med stor bokstav så att ni förstår att Ekonomiprogrammet är heligt och mycket viktigt.

Nä men seriöst. Jag och mina goa klasskompis Simon var med på gymnasieinfo för niorna idag. Jag vet precis varför jag valt Ekonomi känner jag nu!!!! För att jag ska ha kul i tre år. Det har jag redan. Dessutom med världens härligaste klass!! Vem gillat inte att vara kreativ, få genomföra sina idéer och lyckad? ALLA! tänkte väl det. Då syftar jag på UF. Jag är skit taggad. Haha. Allt vi gör nu är helt enkelt en förberedelse till det. Skit bra ju. Jag förstår liksom inte hur man inte kan välja ekonomi. Det är inte tråkigt bara för att det heter just ekonomi. Det är så mycket mer !!! Aka jag pallar inte bli för filosofisk. Jag känner att jag skulle kunna ge lovord för programmet natten lång. Men nej!!! Jag stannar här och nu

Men innan vill jag avsluta med att grey's är ta mej fan det bästa! Shit, jag kan inte beskriva känslan ;)
Nu ska jag ja mitt optimistiska jag och sova!
Puss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0