I WROTE YOU 365 LETTERS FOR YOU. ONE FOR EVERY DAY

Det har varit en härlig dag med massa roligheter med brudarna, pannkakor med sylt, mitt första B, svenskbladet.se och så världens grymaste svenska lärare. Det rullar som det ska alltså

Idag har jag även blivit hokus pokus tejpad med kinesisktejp. Jag hoppas nu innerligt att detta ska lindra mina be hinnor lite. Sen så får vi ju inte glömma att jag SKA gifta mig med Ryan Gossling. Jag ska nog förmodligen bli en såndär som gifter sig med flera. Än så länge står ju så klart Ryan på tur och så får vi ju inte glömma Adam Lambert :D
Jag ska hålla er uppdaterade om denna lista.
Men nu ska jag dregla över Ryan, eller Noah som han heter i filmen. Sov gott kära vänner!!

Men nu några fina bilder från Steffis födelsedags firande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0