I KNOW YOU DON'T CARE SO MUCH BUT I STILL CARE



Har ni hört ordet pri-o-ri-te-ring?
Huh... man kan ju undra om jag gjort det. Allt går skit nu. Allt på en gång. Så nu sitter jag här med svenska, företagsekonomi, matte och samhällskunskap... 
Jag skojar inte. Det är förjävligt, att jag alltid ska göra allt i sista stund och så blir jag alltid missnöjd när jag lämnat in skiten. Men jag ska sitta med samhällsartikeln tills jag är 100% nöjd. 
Jag är på g kan jag väl säga..

Sen var det ju världens segaste dag i skolan idag. Sen var det bara att dra hem och byta om för jag och Moa tränad F99 idag ;) Vi gjorde vårt bästa och hoppas på att dom i alla fall lärde sig något vettigt! 
----> Nu tillbaka till plugget!

Kyss o smek ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0