I HOPE THAT SOMEONE IS GONNA CALL AND TELL ME THIS NIGHT IS OVER

Ja men herre. Idag har jag velat dö hela dagen. På håltimmen så tog jag min racercykel hem och sov ungefär en timma. Lite företagsekonomi på det och jag var heeelt slut. Till och med datorn måndags strejkade. ERROR, var ordet som kom upp när jag var färdig med alla tre budgetar med avvikelser osv. Jag var så nöjd... Och så fuckar allt upp. Så de sista lektionerna så spelade jag Scooter XL. Jag hade rekordet men Ida har stulit första platsen så ikväll ska jag kötta Scooter XL. Mitt mål är 100 p.


Vad har jag gjort mer då. Jo jag har varit hos optikern igen. Beställt linser och provat ut ett par glasögon. De ena
glasögonen ser ut som på bilden jag kommer visa sen.
Men jag hade tänkt gå ut på en prominix. Men det är ju kolsvart ute nu -.- det blir soffan och en stor gossig filt.

Men såhär kommer väl jag se ut lite som inom den snaraste framtiden ---->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0