FUCK WHAT I SAID IT DON'T MEAN SHIT NOW

Tjena mitt bena :)
Det blev ingen akademifest för mig igår. Jag lökade i soffan och taggade hemmapremiär med div1 laget och fan vad kul det var att spela och shit vad bra vi var. Även om det blev förlust med en boll så ska vi vara sjukt nöjda.
Ja så att missa akademifesten gjorde mig inte ett piss (y)

Har varit i p hallen heeeeela dagen faktiskt. Det är nu det är dags att flytta in i p hallen.

Imon bär det av mot Hylte och Ljungby med U damerna och herrarna. Det känns la sådär. Hela söndagen i buss är ju inte det finaste man jan hitta på en söndag. Men hörrni. Nu ska jag göra nått vettigt. Hej på er :)


Minnen ............ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0