EVERYBODY ASK ME WHY I'M SMILING FROM EAR TO EAR

Hallå där. Det är tisdag så det är inte långt kvar till helgen. Träningen var rätt rolig idag och det är ju banne mig fantastiskt. Jag har faktiskt gjort matte idag... HEMMA! :o
Det är sant. Bara för att vi har prov om två veckor och jag ska sätta detta!!!! Så jag funderar starkt på matte varje dag från och med nu. Så jag vet vad jag ska göra på håltimmarna i alla fall, matte och Scooter XL. Ni måste prova det. Det är galet kul. Det är krig mellan mig och Ida nu men än så länge leder jag, 120p är rekordet. M-hm. Så om ni slår det. Hör av er är nu snälla.

Annars är wordfeud hela klassen fifflar med. Sista ordet Kästner skrev var oömt haha. Så nu ska jag äga ut han.

Men nu desperate housewifes. Sen tagga Grey's Anatomy imorgon!!!!
Hej så länge :)


Bjuder på en bild från Idas födelsedagsfirande på Sunrise :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0