BUT AFTER ALL YOU'VE SAID AND DONE, YOU'RE GONNA BE THE LONELY ONE

Träningen började med att vi hade intervaller ute på fotbolls planen. fan vad det gick. Är det bara jag som tycker att det är lättare att springa när det är mörkt? Hm, aja. Och dagen till ära så hade vi lite annorlunda träning inne. Lite snabbhets moj och kullerbyttor och sånt där lite ovanligt men riktigt kul!

Hmm. Jag känner väl att jag måste kötta det sista nu på företagsekonomi. Jag vill inte ha ett E naj naj. Då blir jag ledsen. Frågan är bara den... måste jag börja om? Ändra taktik? Det lutar åt det. Spanskan sitter nästan och privatjuridiken kommer förmodligen gå galant! Jag måste helt enkelt ta tjuren vid hornen ah ah! I have a long night ahead of me! 

Bye bye blekfisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0