YOU'RE NOT GOOD ENOUGH

Jag skojar inte om jag säger att måndagar är den längsta dagen. Idag har varit sinnes jobbigt. Och lättare blir det inte när man har spanska med världens högljudaste spanska lärare. Kan ni tänka er! Usch fy och blä. Hela eftermiddagen alltså från klockan 16-20.20 har bestått av att läsa ut en bok till morgondagens romansamtal med Barbro. Mm, det ska bli mycket intressant att se hur det ter sig.

Annars så zappar jag hej vilt. Först det okända, men det är för läskigt så då kommer jag inte kunna sova, efter det Chris Angel mindfreak, men det tycker jag bara är stört så kollar jag på det så blir jag förbannad, kollar jag på mitt stora feta syriskans bröllop får jag ont i huvudet. Jag ska helt enkelt gå och lägga mig. Men det gör jag efter att mitt hår torkat. Jag har nämligen tränat idag. Jaop, bålen har fått sig en omgång.

Gå nu och lägg er töntar :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0