YOU THINK YOU GOT THE BEST OF ME

Trevlig lördag får jag väl ta och hälsa er. I malmbäck så har vi avnjutit porter stek som Erika gjort men glöm inte att det var jag som skalade potatisen
Och alldeles nyss bjöds det på ostkaka. Det ät sinnes så gott det är. Med lite grädde och sylt så blir det gudomligt.

Annars så är det väldigt skönt att vara i malmbäck. Jag går mest runt och chillar här det finns inte så mycket att göra och inte så mycket att tänka på all skit lämnas i Eksjö. Jag har två ställen jag brukar vara på när jag är i huset haha det kommer låta som jag är psykiskt sjuk men det är rätt härligt
med ett ställe där man trivs som attan. Men i köket brukar jag hänga på en stol och bara kolla ut genom fönstret och bara låta allt flyta förbi. Lika så i finrummet. Det är ok ett tag tills alla tankar kommer. Alla känner väl så någon gång antar jag. Totally normal så att säga.

DÄRFÖR äger det med temple run. Jag kämpar för fullt med att slå mitt rekord och det går sådär faktiskt. Senare ikväll ska jag i alla fall hem, packa väskan, kolla på så mycket bättre, sova och tagga morgondagens match :)
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0