SICK OF BITCHES BITCHING ABOUT OTHER BITCHES BEING BITCHES



Hallelå ja! Det var ju ett tag sen men fortfarande så har inget ändrats. Det rullar på som vanligt dock med en del vägbulor på vägen. But they are minor, som man kan säga på engelska eller, pero son pequeñas, som man kan säga på spanska.

Annars så har jag bara chillat och varit med Amelie och Moa i helgen. Kollat på film osv. Vi har även varit i Nässjö och kollat på handboll. Vi har kollat på film och seplat in lite film haha... talking prank mirror är förbannat kul. Det viktigste var ju ändå att vi tog hem två poäng idag mot Farmen. B-rudarna spelade skit bra och i vissa stunder så rös jag för att försvaret var så jädra bra. Det händer ju liksom inte.

Nu så sitter jag och läser Winnie the Pooh qoutes. Haha, det är väldigt trevligt såhär på kvällskvisten..

Morgondagen ser väl ut så att jag ska sova. Orkar jag så ska jag väl städa rummet. Dvs. göra en stig från min dörr till sängen. Sedan kolla på ytterligare lite handboll och senare.......... BREAKING DAWN part1. Slå det era blekfisar. Nu hade jag tänkt att bjuda på lite Nalle Puh citat. 
Läs, njut, filosofiera och skratta.
Hej
“If there ever comes a day when we can't be together keep me in your heart, I'll stay there forever”

“It is more fun to talk with someone who doesn't use long, difficult words but rather short, easy words like "What about lunch?"

"I don't see much sense in that," said Rabbit. 
"No," said Pooh humbly, "there isn't. But there was going to be when I began it. It's just that something happened to it along the way."

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."

Det var allt för idag mina vänner. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0