SHOOT ME DOWN BUT I WONT FALL I AM TITANIUM

Hönni. Kvällen har bestått av läskiga upplevelser på både tåg och buss. Men även julmust och en massa snack med pappelushen. Han är en bra man min pappa. Rätt så vis faktiskt. Nog om pappa.

Jag hoppas annars att min fru Elin vann matchen. Babe du är bäst !! Dessutom så hoppas jag att naturarna har det fett på årets NV fest. Mmm, jag är faktiskt inte det minsta avis. För att imorgon ska jag hälsa på farfar :) det ser jag väldigt mycket fram emot ska ni veta. Senare på dagen kommer storasyster hem och vi ska bjuda pappa på en tidig farsdag middag. Det kan jag faktiskt skriva här eftersom att pappa inte är så hajp på internet ;)

Nu ska jag sova. Puss och god natt

11-11-11, 11.11 :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0