IN THE CITY OF BLINDING LIGHTS

Då var första dagen i skolan avklarad och jag som trodde vi skulle få en massa läxor och sånt därant tråkigt. Men nej, det verkar rätt lugnt på den fronten än så länge.

Annars så däckade jag i soffan när jag kom hem men fortsatte min skönhetssömn i sängen efter att fått ett skränande uppvakning av att mana står med huvudet böjt över mig och stirrar... :s
Så jag sov till kl. 20.00. Mm, så frågan är om jag kommer kunna sova inatt. Men det känns rätt bra ändå. Alltså det känns som jag kommer kunna somna rätt fort.

Min kväll har bestått av att kolla på mammas blåa stortå och så klart fotbollsgalan. Nu delar dom ut diamantbollen. Vi hörd era monster. Puss


Fick ett brev hem från min 8 åriga kusin idag. För er lite mer blinda för en åttaårigs skriftspråk så står det:
- Till Emma. Ska vi åka till Boda Borg? Fråga Erika. Skriv tillbaka
Haha jag dog lite när jag såg brevet. Sööötan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0