I WANT TO INPRINT ON SOMEBODY



I och med att jag inte gick och la mig för äns klockan tre inatt så sov jag till tolv idag och det betyder att jag inte gjort allt för mycket vettigt denna söndag. Har bara varit i P-hallen med Amelie, tänkt plugga lite spanska, tänkt skriva färdigt historian som ska vara färdig tills imorgon osv. Dessutom så har jag varit på Breaking Dawn med Moa och Amelie. Och satan vad bra. Så fin! Alla som jag vet har sett den säger att den är riktigt bra, självklart håller jag med. Men jag hatar fan slutet!
Allvarligt talat... jag kan inte ens prata om det.

Nu ska jag ta tag i historian och skriva färdigt den. Det kommer bli en lång natt kära vänner. Så när ni släcker lampan för att somna in i en lugn och härlig sömn. Släng då en tanke på mig och lyckoönska mig. Det vore smickrande. Hej på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0