I NEVER THOUHT THAT I WOULD FEEL LIKE THIS. BUT I AM STRONG AND THIS IS A PROOF OF THAT I CAN DO WHAT EVER I WANT, WHEN EVER I WANT

Då var två poäng våra! Det känns så jävla gött. Ärligt talat så är jag så jävla glad att få spela i div1 det ät svin coolt haha. Alla slet arslet av sig och då är det extra härligt. Dessutom så är jag personligen nöjd med min insats. Så nu är jag i ett sånt där lyckorus igen. Inget kan stoppa mig liksom ;)

Vill även säga det att mitt lov varit så där skönt slappt. En halvdan städdag. Trevlig kväll i malmbäck med amelie och moa. Träningar och så matchen idag. Dock har jag inte gjort det jag borde gör. Dvs. Engelska och svenska. Men det är ju loooooooov!

Imorgon spelar u damerna match så ni vet var ni hittar mig ;)
Hej då på er era blekfisar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0