GULDFISKAR ÄR INTE GJORDA AV GULD

Hallå, hallå. Eftersom att jag har sovmorgon till exakt 11.55 imorgon så kan jag se glädjen i livet igen. Men så fort jag går in på facebook och får se alla dessa inlägg då man ska skriva ett nummer till denna personen i ett privatmeddelande så ska personen i fråga skriva en lite kort beskrivning om vad man tycker om den personen som skickat numret så mår jag riktigt dåligt. Det är ju en epidemi... Det är ju sinnessjukt, galet, rubbat, sjukt, tokigt, skadligt, deranged, stupid, pinsamt, tossigt, vansinnigt, vanvettigt, huvudlöst osv....
Jag skulle kunna hålla på i evigheter men det är inte riktigt det som är meningen.
Jag är sjuuukt trött på de där småungarna som ska hålla på så heeeeela tiden. Jag tar bort dom nu. Ja det gör jag. Så fort jag ser ett kedjebrev eller något annat onödigt...
Då kommer ni garanterat inte finnas i min vänner lista!!!

Så nu har jag att göra resten av kvällen. JAG SKA TA BORT ER PÅ FEJZBUUUUK!

Jag är ju inte den typen som vill avsluta mina inlägg så där jobbigt negativt. Så jag måste säga att kvällens avsnitt av Grey's Anatomy var det bästa på länge. Mmm, satt med ett leende på läpparna hela tiden. En främling hade ju kunnat undra om jag utsatts för någon sjukdom. Men nej, ren lycka !!! Så en bild på det !!




Men nu får ni ha det finnemang blekfisar :) Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0