AT SOME MOMENTS IN MY LIFE YOU WERE A QUITE GOOD FRIEND OF MINE

Jag har två tankar nu såhär fyra minuter över elva.
1. Varför kom det en naken man inspringandes igår på EMA? Jag menar, är det bra TV att visa en nordirländsk snorre. Är det crowdpulling så att säga? Det känns ju lite mysko. För hade denna händelse varit ett misstag, att en/ett freak/blottare/missanpassad springer in på scen så hade det ju varit värsta säkerhetspådraget... Det jag vill säga är att en naken irländsk ginger man med en kändis är farligt som fan.

Nu till fundering nummer 2
2. Som mer är en hyllning eller med andra ord en hiss! Ja, för imorgon har vi fått sovmorgon. Japp, sovmorgon fram till 11.35 exakt. Det känns rätt så jäkla bra. Just därför kan jag nu sitta och kolla på reprisen på EMA. Mest för att jag vill se Adam Lambert äga varenda jävel där i Belfast. Men sen har jag ju inget emot nordirländska snorrar. Hmmm

Jag checkar ut för dagen hej då era väldigt förstående läsare som förstår att jag är absolut 100 promille(‰) seriös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0