MÅNDAG



God kväll mina vänner. Det har varit en händelserik deg idag. Intervju med smålandstidningen om Tysklandsresan, fototagning till ID-kort som för övrigt är preskiberade. Dom kommer gömmas långt, långt in i en låda där inte ens solljuset når in. Sen en fika med Hilda och Moa och efter en timmas "duttande" så begav jag mig mot I-tolv för träning. Även om den inte slutfördes pga huvuvärk och förkyldning så var det en efterlängtad premiär!!! Mums på klister och blåsor :)

Jo, men på onsdag så beger jag mig, med Elin till Mönsterås för att leka med Moa och massa annat folk på RIX FM festival och om gudarna är med oss så får vi även leka vidare när Veronica Maggio spelar på fredag. Det hade varit fett bra. Vi får helt enkelt se hur allt slutar.

Jag vet i alla fall att jag hade en skit mysig dag med Simon igår. Massa mys, bus med han lillebror, kebabrulle på Ränneborg, gino med glass och gitarr spelande.

Nu ska jag vara tråkig och synkronisera och uppdatera min I phone... Ja se där vad jag kan mohahah
Hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0