TIIISDAG

God tisdags kväll. Jag kan med tårarna ner rinnande för min kind säga att jag motvilligt missade Allsång på Skansen idag. Men jag har tagit vuxen poäng under den tiden. Jag har nämligen beställt min alldeles första tågbiljett :D Till blomstermåla! Inte till Kalmar utan till Blomstermåla för att det är närmare till Mönsterås osv, osv...

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Solat med storasyster, ätit honungsmelon som nu för tiden vunnit mitt hjärta!  jag har även varit på stan med Elin och träffat en gammal barndomsvän i Eksjö. Linn Sköön är hennes namn och jag blev sketa chockad men glad över att se henne. Shit alltås jag kände knappt igen henne bara hennes pappa. haha alltså jag tror hon dog för att jag kramade henne innan hon äns fattade att det var jag tror jag. men det kopplade nog att det var jag efter en stund.

Inte mer om det. För nu kom Simon. Han river mitt rum ??
Aja ha det mys ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0