SATURDAY

Tjena tjena.. Har ni sovit gott? Det har jag i alla fall. Vaknade när kyrkklockorna började ringa, som vanligt!
Har kollat på TLC och duschat idag. TLC är fan bäst 8) Tårtdekoratörerna, Kate+eight, say yes to the dress och så klart cake boss.

Ikväll ska det grillas med vännerna. Jag vet själv inte vilka som kommer faktiskt haha. Lite Moa, Hilda, Elin, Simon, kanske lite Alle Balle, Ludde. I bästa fall lite Kewin osv ;) Steffi, Emmy? Vem vet vart kvällen slutar. En massa mys blir det i alla fall! Och ja storasyster. Mamma är informerad. Hon gav till och med min välsingelse till att ta korv från frysen hon bjuder till och med på KETCHUP :-O

A jag vill i alla fall (innan de sista tysklandsbilderna kommer upp) säga att Beyonces, The best thing I never had. Är sjukt bra ! Här har ni den



Hon är ju lätt den snyggaste och vackraste kvinnan alive! Har jag fel eller? Nä. Sjukt fin är hon och j*vligt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0