JAG GLÖMMER ALDRIG DINA HEMLIGHETER, DET DU ÄR ÄR RÄDDAST FÖR FAST INGEN VET DET

Fick även reda på att min mormor gillar Timbuktu... Det lät ungefär såhär...
"Timbuktu var ju på Allsången igår.. Han är ju bra. Jag gillade inte han innan men han blir bättre."
Det kallas att mogna min vänner. man brukar säga att man inte kan lära en gammal hund att sitta. Men jo. Min mormor är ett levande bevis på att det även går att lära en gammal hund båda sitta, ligga, rulla runt, hoppa och spela död! Coolt :)


Herre vad kass jag känner mig! Jag måste lägga ut bilder från Tyskland ju...  Jag ska, snart. men först bilder från campingen igår. Simon var med från början. men biffen skulle till Nässjö och träna :) Så Moa och Hilda kom och plaskade runt med mig :)
på kvällen var det Simon som gällde. Kyckling och potatissallad och honungsmelon på mitt begär. Det slank ner lätt. Vi provade också på en ny smak på Ben & Jerry's. Jag kan ju säga at även om min näsa och smaklökar inte funkar som dom ska så finns det ingen som slår Fairly Nuts. Så enkelt är det. Fairly Nuts är vägen till en kvinnas hjärta helt enkelt ;)

Aliens In The Attic och kinapuffar på kvällen sen sängen. Jag kan väl inte på dirren rekomendera den filmen det ända roliga är när han den där Ricky slår sig själv och när farmorn blir värsta ninja haha. Det drog till och med lite i Simons smileband ;)

A men såhär såg det ut igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0