Hallå i stugorna. Jag är hemma från Tyskla...

img_0130 (MMS)

Hallå i stugorna. Jag är hemma från Tyskland. Har varit det i cirka gurka ett dygn nu. Är jag utvilad? Nä, inte äns nära. Min kropp är inte utformad för tjugofyra timmar i en trång, kvav, lite illa luktande buss, hua. Bilder och så vidare kommer Allt jag säger nu är att jag redan saknar Tyskland. Utomlands med fina vänner. Det finns inget bättre även fast man bor i en liten skit stad. Idag har bara varit en lökar dag. Drog med mig Elin till campingen några timmar. Sen fortsatte jag hemma på balkongen. Och nu ännu mer lök. Mådde piss när jag kom hem igår och fick då reda genom att ha termometern i munnen ett tag att jag hade feeeeeeber??? Fuck My life. Men idag är febern borta men förkylningen och huvudvärken sitter kvar. Men den går att bota med vatten. För i Tyskland finns inget som heter vatten. Bara läsk. Sorgligt. Ha det nu finemang. det ska jag med. Imon ska jag gossa med Simon. Om han nu är hemma -.- senast jag kollade så var han oerhört upptagen och ett alldeles speciellt meddelande till Markus Sjöbrink aka Magnus. Ditt inlägg kommer. No worries ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0