Time to do things I like


fatta vilken gammal bild :O

Var hemma vid ett igår och möttes av min inte allt för glada mamma ! Då var jag nämligen en timma sen..
fast jag vaknade konstigt nog vid 9 idag....
träffade hilda och Moa för en promenad, och jag vågar nog säga att det var väldigt länge sen det var vi tre! bara vi tre ensamma så som vi var idag! i alla fall så var det väldigt trevligt med skratt och massa prat... älskar ju er :)
Haha och ja det blev ju lite konstigt i början för varken jag eller Moa hade smsat Hilda och så kommer jag bara hem till Hilda och tror att hon är påkläd och redo för att gå ut och gå. MEN NAJ!
hon sitter i pyjamas och äter frukost med mammsen och pappasen haha
pinsamt, men det löste ju sig (y) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0