The pain is gone!!!!!!!!!!!!!


J
aop, nu har jag precis ätit maaat! Gött
träffade Elin innan, vi satte oss på en bänk och snackade!
Elin är min tvillingsyster! Alltså ni fattar inte, vi är fan likadana! haha, vi stör oss på allt och alla och vi har alltid kul! ALLTID
Ja och visst skulle det va kul om typ Elin såg detta nu och bara skrattar åt detta, haha!!! Och tycker jag är helt cp egentligen ^^ mohahah haha

I alla fall vill jag säga såhär också, vi 95 or rockar fett!  På riktigt, när vi träffas så har vi inte kul utan JÄVLIGT KUL!!!!! Så grymt kul tycker jag att det är , vi är ju ett gäng nu va som har skoj och nu ska det fan va så! 95 orna från eksjö kommer ta över världen! MOHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0