Onsdag

Japp, jag är hos mamma och jag har fått lite av de kläder som beställdes från H&M
men allt var typ förstort -.- byxor och kjol i alla fall. Den gråa tröjan (som jag ska visa bild på) blev perfa!

japp, sitter här eftersom det är sen träning idag, 20.00 börjar den och jag svär att jag kommer vara tröttare än tröttast imon (y)
japp, och idag var dessutom alla partier som finns representerade i eksjö på skolan idag. Och jag må säga att SD, sverige demokraterna hade en tuff dag !!!
Jag lovar att i alla fall 80% av alla var emot dom och ställde ganska taskiga frågor, dessutom så kom en gammal elev tillbaka och ägde skiten ur den där snubben.

Vill ändå säga att deras tankar och åsikter är rätt vettiga, tills det kommer till invandrarpolitiken! För den kan dom trycka upp i röven!
fan jag skulle kunns tjata på om hur dåligt SD är och hur de inte äns vet vad partiet står för... för om man läste deras broschrer och sedan frågade om just det så stämmde det tydligen inte!!!! ILLA!
nää, jag återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0