Med risk för att Hilda dödar mig nu men ja...

bild 129 (MMS)

Med risk för att Hilda dödar mig nu men jag älskar bilden för att det är jag som tagit den. Rätt stolt faktiskt. I alla fall. Jag försov mig faktiskt imorse och eftersom jag är hos pappa blev jag skit nervös för att jag skulle missa bussen men det löste sig ju i alla fall. Och på hemkunskapen så har vi börjat med konsumentekonomi tror jag det va. Och andra gruppen fick göra kladdkaka mitt i allt fan! Det fick inte vi -.- men efter skolan gick vi muslimer hem till Hilda och gjorde en egen kladdkaka med glass faktiskt (y) sen gick vi ut och fotade lite. Vi tog över 200 bilder och du blev skit fina. Kolla på bloggen senare så ska ni få se dom. Yes! Så nu är det egentligen träning men det blir ju så jädra sent när jag är i Malmbäck så jag fick hoppa den idag. Men jag hamn kolla lite på när herrarna spelade om hallby. Och det finns en eksjö kille där, filip som man inte sett på hur länge som helst och shit vilken jävla biff han blivit. A men nu vet jag ju inte hur det gick. Men det är ju skit samma (y) njut åt bilden i alla fall(a) hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0