Kan väl inte påstå att jag lever livet ...

Kan väl inte påstå att jag lever livet här i Malmbäck. Nä, jag här sen jag kom hem från jönköping suttit i köket med rix fm på och spelat kort med mig själv "/ a, så det så. Fundera har man tid med här också och det är väl inte kanon direkt. Aja, jag ska ta och visa det lilla jag köpte i jönköping i alla fall, inget speciellt. Jo jag träffade Ludde där i jkpg alltså, haha han mådde nog inte allt för bra efter gårdagen ;) mohaha. Vad ska jag säga mer... Nä inget. Jo, i brist på annat så har jag kollat på tv pucken idag mm, inget för mig. Undrar bara hur det gått för småland för om jag inte har helt fel så är det en kille från Malmbäck som är med där. Nä fan jag ska göra nått nu. Hej då


Kommentarer
Postat av: Anonym

det din pappa köpte åt dig :O

2010-09-11 @ 19:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0