Japp. Idag har vi haft skolfoto. Det var v...

guesscampaign13 (MMS)

Japp. Idag har vi haft skolfoto. Det var viktigt att få sagt. M, och jag hatar de där proträtt fotona -.- fan jävla miffo såg jag ut som. Sen den där föreläsningen jag berättade om Sen var det ju handboll (y) jag gillar KG :D as härlig är han. Sen så har jag faktiskt sytt lite i mina byxor, inte illa. Så nu är dom lite kortare. Sen kom ju Moa och vi pluggade och drack saft haha sen kollade vi på idol. Och jag missar det imon "/ inte ok. Får lösa det imon. En till grej jag ska göra imon jo först kamratstödjarfoto klockan 8 så sovmorgonen till 10 går åt helvete. Dessutom så har vi matlagnings prov också och Hilda är as chill men jag är skit nervös :P nä nu ska jag gitta ;) hej och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0