Detta är läskigt. Jag skojar inte. Jag s...

Detta är läskigt. Jag skojar inte. Jag står vid stationen i Malmbäck och ja igår så berättade pappa att när man ska åka tåg så måste man vrida på någon skylt? Fan heller tänkte jag, men typ vid tio så åkte vi ner hit och kollade på den där jädra skylten. Men ja det gick ju bra och skylten var redan vriden när jag kom (y) haha ångest! Men fatta vilken liten skit håla detta är. Man måste alltså vrida på en skylt så att tåget inte ska behöva stanna i onödan för det är så sällan det går på folk här. Mhm, men nu så ska jag hoppa på tåget och jag hoppas nått så sjukt på att jag får åka själv utan någon stinkande främling jämte mig. (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0