Det är faktiskt så att när man hoppar p...

Det är faktiskt så att när man hoppar på bussen så finns det alltid en lite djävul som hoppas att man ska få åka själv hela vägen till eksjö. Ja så är det till och med de vuxna har ett likadant monster. För vem orkar äns försöka vara social, kanske en snubba som verkar känna varenda en på denna bussen, annars kan det faktiskt va så tragiskt att han helt enkelt är så otroligt social. Grattis till dig i så fall. kul, verkligen. Jag menar att sitta jämte en total främling är inte det roligaste. Det blir stelt och man känner sig som en zombie. Och nu tror jag att jag kommit på vart man ska sitta om man vill slippa denna obehagliga känsla. Jo långt fram, helst med någon man känner. För visst går man längst bak i hopp om att hitta en plats någon glömt bort. M, eller hur. I dina drömmar. Och nu börjar påfyllningen. Första tjejen har fått en jämte sig. Jag fruktar redan för det värsta för vi är inte äns ute ur nässjö än


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0