Beautiful disaster

Alltså, allt är kaos! Jag är sjukt tacksam för att jag har så fina människor runt mig. Men ibland räcker inte det till...
Just nu är jag ledsen, förvirrad, arg, besviken, orolig och vill ha hämnd!
Ibland är det verkligen pinsamt att tillhöra denna familjen....
Jag kan inte göra mer än att bara skaka på huvudet. Jag vill egentligen bara skrika på dig tills du fattar att du har orsakat en massa smärta! Jag slutar aldrig förvånas och det är det jobbigaste, att varje gång jag pratar med någon så får jag så ont i hjärtat och tårarna börjar komma och det är ditt fel...

Du säger att du skulle göra allt för oss och att du älskar oss men säg var snäll och håll det för dig själv för du menar det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0