All my secrets


borta bra men hemma bäst! så känns det.
har varit i malmbäck denna vecak och det är skit skönt och jag har inte alls varit trött, har gått och lagt mig vid 21.00 vaaarje kväll det känns dick lite töntigt men fy fan vad jag mått bra denna vecka!
och nu är det fredag ! en vecka sen stadsfesten och jag saknar det, jag saknar allt. AAAA alltså jag har seriöst PMS jag erkänner, det är den där "fredagen" idag... och jag är verkligen upp och ner!
Som på engelskan, bara plötsligt. så skiter sig allt och det kändes som att typ hela världen låg på mina axlar, samma sak på svenskan men då är jag alltid hängig för jag gillar verkligen inte den kvinnan Karola! Lite söt typ men en riktig bitch ! Usch vi ska inte äns tala om det!
Hon tror hon förstår dig på oss ungdomar och påstå sig kunna läsa våra tankar plus att hon helt klart vet precis hur vi funkar och tänker! BULLSHIT!
kärring!

Jag vill också säga att jag älskar min mamma! och det är inte det minsta pinsamt att säga! jag är glad när hon är glad, ledsen när hon är ledsen, det är som den där låten, you know i can't smile without you....
mm, Te quiero mi madre!
 FATTAR ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0