Vaknade vid 7 idag... Fattar inte riktigt ...

Vaknade vid 7 idag... Fattar inte riktigt varför. för det är ju helg och jag har egentligen ingen tid att passa. Konstigt det där. Men jag lyckades snooza lite innan. Och då drömde jag att jag spelade handboll med jonas och stellan i p hallen :s ää, det var nog det sjukaste på länge. Jo jag ska faktiskt vara med u damerna och spela match idag. Det ska bli jätte skoj faktiskt (y) sen blir det hem snabbt för sen ska jag med erika och hennes kompisar på modevisning. Sen tycker jag synd om Amelie som ska få hämta min väska hos mamma :p men tack så jätte mycket i alla fall :) nu ska jag försöka dutta lite utan att drömma om jonas och stellan haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0