Science and faith

Okej, det var min näst sista dag på min prao! och det känns sådär faktiskt. På sätt och vis vill jag tillbaka till skolan och bara kämpa på och höja alla mina betyg och äga skiten ur alla lärare som tro dom känner mig och trycker ner mig genom att skriva massa skit grejer på mina omdömen! JAG SKA FAN I MEJ VISA ER!!!!!

Det sorgliga är dock att jag idag fick säga hej då till den bästa handledaren man kan få. en höggravid tjur tant som är helt underbar. jag lovar... hon har verkligen låtit mig sköta grejer själv. Ansvar på hög nivå speciellt när man är på ett sjukhus. Min kära Vlora, jag kommer sakna henne :) Fan vad bäst hon är.... Amen
Jaa, all good things comes to an end.

jag har i alla fall fått se hur man sätter kateter idag. Och det är något jag aldrig vill utsättas för. Stackars kvinnan skrek :/ inte kul.
Jag har också fått ansvara för en patient nästan helt själv... varit hos radiologen och beställt mat och en massa grejer BAS test också....
jag kommer sakna stället! Speciellt min gravida Vlora :D LYCKA TILL MED BEBISEN !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0