Long gone and moved on

en bra dag idag.
med ett biologiprov som gick som en smäck. och gissa hur skönt det är med lov om en vecka (y)
fick dessutom vara med den där snubben peter amogli idag igen och det var mycket roligare än förra gången vågar jag säga!
på engelskan kom ett par finska militärer och snackade om deras arbete. Ni må tycka vad ni vil men det är intressant och lite knepigt att vara militär och komma till ett kris områda där man ska vara neutral och hjälpa när man är full packad med vapen och skit....
fan jag hade ju stuckit. det är ju läskigt att bara se en militär i uniform.

Yepp. men som sagt en trevlig dag med 9c1 och snart är det handbollsträning men mina löpar dojor är hos pappa -.- óch jag som idag faktikst är taggad för att springa ute. Helv-et-e :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0