All I heard was NOTHING!!!!!

gör ett snabbt inlägg nu...
ska snart på fotbollsavslutning, det känns lite sorgligt att man ksa säga hejdå till fotboll efter 7 år. har alltså spelat fotboll i hälften av mitt liv :O galet!
Sen åker jag till malmbäck!

Vill också säga att jag fick VG- på min SO grej. och jag är säker på att han egentligen vilel sätta G på mig men han ville inte för då veta han att jag blir förbannad. haha i vilket fall så skulel jag bli arg även om jag fick ett VG....
för grejen är den att jag väntat på ett Vg i 2 heeeela år och Jonas har tjatat om att jag är såååå nära. FAST JAG FÅR ALDRIG VG. Så jag har gett upp ! och han vet om det och så komemr han med sitt jävla fjäsk genom att ge mig ett VG -.- haha shiiit vad man klagar jag blir aldirg nöjd...

Sen ska mamma ringa till vårdcentralen imon om min fot! TOPPEN tycker jagm vi får bara hoppas på att det går att bota så att säga :P

nä nu ska jag kila :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0