10 saker!!!!




1. Jag älskar, verkligen ÄLSKAR high school musical.

2. Jag stör mig på jävligt mycket... speciellt personer.

3. Inte många kan få mig att le som Jackob Brüggeman, haha. Jag skrattar så fort jag tänker på han. (y)

4. Jag skulle vilja vara as bra på att dansa. Speciellt modern dans och vara med i So you think you can dance :P haha en dröm jag har.

5. Jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet. Men jag skulle vilja att det var så.

6. Jag sov jämte mamma tills jag var 8 år.

7. JAG VERKLIGEN ÄLSKAR STYRKE TRÄNING!!!!!!! Jag menar det också.

8. Jag har på nått vänster fått för mig att jag vill bli fotograf...

9. När jag kollar på handbolls matcher så är kollar jag alltid på om killarna är snygga och om de inte är det så är jag inte intresserad av att kolla på matchen.

10. Jag tycker det är skit skoj att sitta och kolla på människor som går förbi på stan (y) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0