-.-

kära kära vänner. Dagen börjar emd att jag försov mig till.......
 bambambam.. 8.00 och jag skulle på elevskyddsombuds utbildning vid halv. Jag hoppad seriöst upp ur sängen och var sjukt tacksam för att brandkåren fick larm för det var det jag vaknade av att typ ambulanser och skit fick larm och det tjöt så in i.... men TACK som sagt!!!!

jag och emir var färdiga där vid tio över 11 ungefär... så jag åt mat och kände att denna dag var en bra dag då jag kunde koncentrera mig sket mycket! men så fel jag hade! Så fort jag gick in i SO salen så gick allt åt helvet! jag pallar inte SO! Jonas suger och skolan kan ta sig i röven.... och nu ska jag tappert ta mig ett försök till att renskriva min uppgift om massmedia. Egentligen vill jag inte lämna in den bara för att strejka lite till och för att inte skämma ut mig för den är inte bra... Varför äns försöka när jag ända aldrig kommer höja mig i SO för att om man ska få ett bra betyg av Jonas så ska man va ett snille som inte ägnat sitt liv åt annat än att kolla på nyheterna. FAN, DET KOKAR I MIG NU!!!!
hej då!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0