jag stör ihjäl mig....

jag stör ihjäl mig....
jag fattar inte att det finns sådana falska personer som dig. så fort jag ser dig vill jag fly där ifrån och jag ber till gud varje gång att jag aldrig mer ska se dig igen.
det konstiga är att du inte äns märker hur vi känner. för JA, VI känner, inte bara jag denna gång utan VI, många.
Jag tycker synd om dig för du är så jävla trångsynt, du tror du är perfekt men helvete heller. Jag är trött på dig och det kommer jag snart säga till dig!!!!!!!!
och den dagen då du blir sårad. då kommer jag inte stå vid din sida och hjälpa dig, ALDRIG IGEN!
jag känner inte igen dig längre. jag har egentligen bara en fråga.
när du kollar dig i spegeln, känner du igen dig ???????????


FAAAAAAAAAAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0