Grönsåpa



I'm back och jag tänkte säga vad jag gör haha
jag äter clementin (stavas det med c eller k ?) och det är gott :D
jo jag lyssnar på RIX FM (y) varför inte liksom...

det sista jag vill säga är att Jacob Brüggeman är den konstigaste på jorden (y)
han var sjukt desperat efter tuggummi.... så han biter nästan sönder påsen :S borde jag anmäla honom eler något....
en sak till, engelska hörförståelse kan döööö!!!!!!
OCH, JAG FICK VG PÅ FYSIK PROVET!
a rättare sagt "nått målen med marginal" men vi kom fram till att det betydde VG


och imon ska jag ta med bikini till Emir och så ska vi dansa på idrotten!!!!
men nu hörde jag en grej jag stör mig på. SECRETS med one republic? spelar dom den nu? Den är ju gammal -.-
Sorgligt. nä men hej då länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0