Exit wounds

Ni har missat mycket märker jag nu...
i måndags så var jag hos doktorn med min fot..
och jag har sträckt mitt ledband och har faktiskt haft en spricka i min fot och det var läkt fel :S men tydligen så kan jag träna på som vanligt och et känns ju bra. fast jag ska inte träna ikväll.... jag ska nog springa en runda istället....


igår så var det myskväll hos Amelie med Moa (Y)
vi var på babylon och åt pizza sen en snabbis på Willys för morötter, gurka och dipp. Det blev gött!
Vi kollade på Case 39, en film som är heeelt sjuk :O , remember me som jag inte kan förklara min kärlek till och till sist Vampire suck, haha störd film så jag somnade till lite haha

vi åt fläder sorbet också, eller Moa och Melie gjorde för den var vidrig, dessutom såg den ut som flytningar "/ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0