Can't let you go


Länge sen sist, jag vet. men jag har varit hos pappa i två veckor. UTAN DATOR. Vah! Där ser ni, har istället fått sysseltsätta mig med en massa pluggande... mmm, jag skojar inte.

Men jag är tillbaka ;) men förvänta er inget. Haha. KOmmer snart glömma att bloggen finns.

I framtiden kommer jag faktiskt hålla på med ett litet "hemligt" projekt. låter ju lite små töntigt. Men det kommer bli toppen hoppas jag

Lyssnar faktist på 30 second to mars! Trodde jag aldrig att jag skulle göra. men de är riktigt bra. PLUS ATT JAG ÅTER IGEN ÄLSKAR ADAM LAMABERT!! Can't let you go (aa)
HALLELUJA!!!!

nästa vecka är det talangjakt också. är rätt taggad till det. ska bara bli kul att få sjunga lite tycker jag... japp.
nu ska jag äta polly.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0