always waiting on a call

har inte bloggat på ett tag för jag ville göra det på min nya DATOOOOR!
ja jag fick en dator i julklapp och nu har jag berdband på den också! hlt underbart ju så nu kan jag sitte uppe hur länge som helst och mamma kommer inte veta ett skit!!!!!!!! :D

deessutom har jag varit på smålandsläger måndag tisdag!
jag var as taggad till jag vaknade upp och näsan var helt igentäppt så mitt huvud har inte riktigt med. men det har varit skit skoj med UNO i alla fall och att få ett nytt matchställ en overall och en väska haha.
men bästa av allt var ju att sova.. mm för det var säkert minus grader inne i det där klassrummet. jag vaknade i natt och tog på mig jacka ! hur sjukt är inte det?

nu ska jag spela viritual families haha. vi hörs snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0