Okej kära vänner. Nu är det läggdags:p nä ...

Okej kära vänner. Nu är det läggdags:p nä men jag är sjukt trött idag efter en dag jönköping och att få gå upp tidigt. Imon blir väl samma sak för erika och jag ska till nässjö imon och köpa en julgrupp till farfar och farbrorn vår. Och detta ska ske innan Tomtarna kommer hit. För i Malmbäck har dom typ en parad och åker runt i alla kvarter. Hel festligt :p ja vad jag ville ha sagt var också det att alla klappar är inköpta plus lite annat fint till mig själv :p en grej till. När vi kom hem var det dags för bingolotto haha ja vi spelade bingolotto idag hela fam. Johansson och erika var helt till sig som en gammal tanta. M men höni vi hörs imon för då är det julafton. Sov nu så gott. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0